CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, November 15, 2008

my trophy...


This is the photo of my trophy...last Sunday 9th November 2008, i went to Temburong...Ada pesta sukan guru- guru senegara...I took part dalam acara menyambung tali, and got 2nd on that race..huhuhu betapa bersusah payahnya aku menyambung tali atuu... The day before, me n my fren Cgu Asna practiced kan menyambung tali...at first ok ne..tapi makin lama makin worse till my fren ugut aku and say "Mie kalau kalah esuk ku tinggalkan ko di Temburong" huhuhu betapa takutnya aku..ehehe :P eksen kuuu... Neway im soo happy dapat hadiah, at least nda jua sia- sia usaha ku as well as my sunburn pun berbaloi jua kan..ehehe ani seminggu dah ku sunburn tapi masih ada takah..even my mum cakap this is my worse face ...huhuhu.. neway come and have a look at my trophy...ehehe peace..

0 comments: